Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kuruc Infó

Nincs megjeleníthető elem

Szemét ügy I.

2008.10.25. 00:35 | felhaboritó | 5 komment

Címkék: szemét aksd

Hogy szakadjon le annak a szemétnek a keze, aki "hulladék tároló edényzetet" LOP!

Hétfőn kicsit később értem haza mint szoktam. Akkor még nem jártak azza a szemétszedő kocsival. Kb fél egy óra műlva valami állati nagy csattanás sorozatot hallottam, olynan volt, mintha darabokra törték volna a kukát.

Később kimentem de nem találtam a "kék fedelest". Fényt kapott eltünt...

Másnap hívtam a szemétügyi előadót és megtudtam:

-Sajnos lopják a kukákat, mert szüret van.
-Milyen szüret? - Kuka szüret? -kérdeztem.

Reggel fél kilenckor már meg is tudtam, hogy azon a napom már 2-en fizették ki a kuka pótlási díjat.

Másnap újra hívtam az ügyfélszolis hölgyet és kértem a segítségét.
Mondtam neki, hogy az én kukámat elvitték.
Rögtön rákérdezett ki volt az... (?)

Mondtam neki, ha tudnám már szétrugtam volna a tökét.
Ellopták? - kérdezte.
Mondtam neki, meradjunk annyiba, valaki elvitte.
Egyből közölte, hogy be kell menni és ki kell fizetni a pótlást.
Rögtön rákérdeztem, hogy ha ezt kiegyenlítem, és ha ezt is elvinné valaki, akkor azt már nem kell kifizetnem!?
Megnyugtatott, hogy DE! - és máris hozzátette.
DE reménykedjünk abban, hogy ezt nem fogják elvinni.

Mondtam neki, hogy ez elég kevés biztosíték számomra, nem akarok hetente új kukát igényelni és nem állíthatunk minden kuka mellé biztonsági Őrt!

Mondtam neki, hogy ezentúl a szállítók becsengetnek és elviszik a szemetet.
Tájékoztatott, hogy erre városunkban nincs precedens.
megkaptam : EZ NEM ÍGY MŰKÖDIK!

Rákérdeztem, hogy hogyan juthatnék hozzá egy új kukához:

-Jöjjön be kifizeti a pótlást és elviheti.

Közöltem vele, hogy erre nincs módom, és hogy: HOZZÁK KI!

Azt mondta, hogy van rá mód, de mondjak neki egy időpontot, hogy mikor tudják kihozni.
Kértem Ő mondjon, ragaszkodott hozzá, hogy én mondjak...

-"Jó! akkor legyen ma este 18 óra"
-Sajnos ez az időpont nekünk már foglalt...  Azt mondta, hogy mondjak egy másikat..
-Akkor legyen 7 óra! - mondtam.
-Akkor 17 órakor ott lesz a szállítás.
-Közlöm vele 19 óráról beszéltem,
-De kérem! A kuka menedzserek du. 5-ig dolgoznak!

-Ma itt szakadt el a gépszíj!!

Figyelted a diszkurzust???

folyt köv....

A bejegyzés trackback címe:

https://bosszusag.blog.hu/api/trackback/id/tr49730587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2008.10.25. 19:27:43

Na ez is komoly, igazából eddig gondolni sem gondoltam rá, hogy van olyan aki képes egy szemetest ellopni.

És ha az AKSD "véletlenül" elviszi a kukát? Így legalább kapnak egy kis plusz pénzt. Oké értem én, hogy biztosan nem, de az engem is érdekelne, hogy ilyenkor mégis mi a teendő.

Kukára nem tudsz egy webkamerát vagy valamit ráfordítani? Hátha legalább a rendőröknek jól jönne.

szonjus 2008.10.25. 20:20:11

tökjó mik vannak---akik olyat kérdeznek ,és kivitte el tudja mit beszél????
Ha tudnád nemkérdeznéd igaz????
A szemetesekkel csak baj van---főleg mikor tartják a markukat fizess!-de miért is azt kérdezném én???3havonta csomópénz a semmiért.......

Viccnek is rossz föleg mikor valóság lesz belőle....

AKSD -komoly cég nagyon ?????

KUKÁT VEGYENEK ---igaz na álmodozzatok---honnan --hová----ennyiért.???Talán a kabaréban szerepelnének ----felléphetnének---bohocok gyülekezzetek................

felhaboritó · http://bosszusag.blog.hu/ 2008.10.25. 20:25:49

Nah igen, a webkamera nagyon jó 5let. Így azon is lehetne csámcsogni, hogy a kukabúvárok miként vesznek össze az elszázatt kenyérvégen.
Így lehetne a webkamera doménja: kukabuvar.com

2008.10.25. 21:14:07

Ha van egy kis üzleti érzéked akkor a kukabúvárok vérre menő harcát élőben nézhetik meg a kukabuvar.com -on ahol közben fogadásokat köthetnének a látogatók a harcos felekre:D

szonjus 2008.10.25. 21:48:06

Még mindig tetszik..kuka maneger????hát felelős poszt..
csak az a baj...nem a megfelelő helyen vannak...
És akik ilyen szinten osztják az észt azok 8általánossal bírnak vagy 2-3 diploma a zsebbe????

Felelős beosztás felelős embereknek....

Mondjátok ----ti nem unjátok ezt a stílust amit néhány szolgáltató megenged magának?????
Kandi kamera-vagy kész átverés talán. a müsor neve csak éppen ez a valóság --és nem tv müsor...kár mert más kárára...jobbvolna....
süti beállítások módosítása