Levél a nagyra becsült Pannon GSM mobilszolgáltató részére.A szövegben található nevek nem, de az adatok egyeznek.
Tisztel Szolgáltató!
Alulírott
Ezen a napon panaszbejelezőt töltöttem ki az ügyfél azonosítással, befizetéssel kapcsolatban.
A fizetési meghagyáson szereplő teljes összeget nem akarták elfogadni, csak a törzstőkét.
A központba kellett telefonálni az ügyfélszolgálatos kollégának ahhoz, hogy a teljes fizetési kötelezettségemet teljesíteni tudjam.
Két befizetés történt
0009687 - 0009688 –as sorszámmal ellátott panaszbejelentőt töltöttem ki, melyre a mai napig nem érkezett válasz az Önök részéről.
2008-09-30-án kiszámláztak 3 777 Ft-ot, ezt követően a1220-on érdeklődtem a tartozásról, nem tudtak felvilágosítást adni.
A leg különfélébb személyes azonosítás után sem tudtak felvilágosítást adni. Egymás után háromszor hívtam az ügyfélszolgálatot, mire megtudtam, hogy ez egy késedelmi kamat.
Ami elvileg 2008-08-15 és 2008-09-30 tartalmazná.
Mivel a befizetésem nem került lekönyvelésre ezen összeg sem, ami augusztus 15-én
A telefonos ügyfélszolgálattól kértem egy befizetési igazolást az utolsó befizetésemről, az ügyfélszolgálatos azt mondta, hogy a befizetett törzstőkéről tud kiküldeni. Közöltem vele, erre nincs szükségem. Illetve megkérdeztem, hogy az augusztusi panaszomra mikor kapok választ. Arra kértek, hogy ott érdeklődjek ahol a panaszkönyvet megírtam (???)
2008. október. 21-én Felkerestem a Debrecen Piac utcai képviseletet és kértem a befizetésről szóló másolatot. Azt mondták 1 évig tudnak számla másolatot kiállítani (tereltek) Kb. 45 perc alatt arra sikerült jutni, hogy a Központból lekérik a befizetési igazolást, amit a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül sem kaptam meg.
Ezt követően közölték a törzstőke részletezése megvan, de a késedelmi kamatot „nem fizettem meg”.
Az üzlet vezetője azt mondta, hogy mutassam be a befizetési igazolást, mert megtörténhet az, hogy valamely munkatársuk ezen összeggel nem számolt el. Már nem emlékszem pontosan (ellopta, elsikkasztotta) mely kifejezést használta.
Részemről a mai napig fennáll ezen tartozás a Pannon GSM részéről (szerint) .
Majd e-mailben is megkerestem a szolgáltatót:
„Tisztelt Ügyfélszolgálat!
Mivel telefonos ügyfélszolgálaton nem sikerült egyeztetnem, talán Önök tudnak nekem segíteni.
Másfél éve nem vagyok előfizetőjük,
A szolgáltatással nem voltam megelégedve, ezért lemondtam.
A lemondásomat nem fogadták el és díj nemfizetés miatt korlátoztak majd kikapcsoltak.
A számomra kétséges szolgáltatási díjakat aug. 15-én kifizettem. Járulékos költségekkel, ennek ellenére
Kiszámlázták a késedelmi kamatot.
Következtetésem szerint a könyvelésük hiányos és a szolgáltatásuk sem alkalmas a kor elvárásainak. Mellesleg jegyezném meg, hogy 2 db hibajegyemre a mai napig sem válaszoltak és az aug. 15-i vásárlói jegyzőkönyvemre sem érkezett válasz. Úgy Érzem, hogy ez már hivatalból is érdekelheti az NHH-t, és FVH-t.
Kérdésem: mit kívánnak tenni?
-Újabb bírósági meghagyást küldenek.
Egyéb, éspedig? ”
A mai napig erre sem érkezett válasz
A 1220-on ismételten érdeklődtem telefonos ügyfélszolgálaton, hogy érdeklődjek a befizetésről, ismételten süket fülekre találtam. Az ügyfélszolgálatos nem hallgatott meg, szavamba vágott. Közölte velem: vegyek vissza az arcomból.
Itt kell megjegyeznem, hogy számlák számszakilag sem stimmelnek.
Próbáltam emberhez méltó módon eljárni de nem sikerült sem telefonon sem személyesen elintéznem semmit.
A szolgáltatást elégségtelen szolgáltatások sorozata miatt felmondtam, amit a szolgáltató nem fogadott el, reklamáltam – elutasítottak Meggyanúsítottak, emberi mivoltomban megaláztak. Könyvelésük csapni való panaszomat nem vizsgálják ki, nem válaszolnak.
Erkölcsi és anyagi kártérítést fogok kérni.