bosszusag

Friss topikok

  • szonjus: Még mindig tetszik..kuka maneger????hát felelős poszt.. csak az a baj...nem a megfelelő helyen... (2008.10.25. 21:48) Szemét ügy I.
Kuruc.info

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Kuruc Infó

Nincs megjeleníthető elem

Elcseszett szolgáltató...

2008.10.25. 17:51 | felhaboritó | Szólj hozzá!

Levél a nagyra becsült Pannon GSM mobilszolgáltató részére.A szövegben található nevek nem, de az adatok egyeznek.

 

 

Tisztel Szolgáltató!

 

Alulírott Pósalaki Eduárd Gábor azzal a panasszal fordulok önökhöz, hogy ez év augusztus 15-én a Debrecen Piac utcai 1-3 szám alatti mintatermükben összes hátralékomat rendeztem, úgy gondoltam, ha a teljesen kiegyenlítem tartozásomat akkor a továbbiakban nem kapok számlát.

Ezen a napon panaszbejelezőt töltöttem ki az ügyfél azonosítással, befizetéssel kapcsolatban.

A fizetési meghagyáson szereplő teljes összeget nem akarták elfogadni, csak a törzstőkét.

A központba kellett telefonálni az ügyfélszolgálatos kollégának ahhoz, hogy a teljes fizetési kötelezettségemet teljesíteni tudjam.

Két befizetés történt 17 411 Ft. (10:20 perc) valamint 11 455 Ft. (10:41 perc)

 

0009687 - 0009688  –as sorszámmal ellátott panaszbejelentőt töltöttem ki, melyre a mai napig nem érkezett válasz az Önök részéről.

 

2008-09-30-án kiszámláztak  3 777 Ft-ot, ezt követően  a1220-on érdeklődtem a tartozásról, nem tudtak felvilágosítást adni.

A leg különfélébb személyes azonosítás után sem tudtak felvilágosítást adni. Egymás után háromszor hívtam az ügyfélszolgálatot, mire megtudtam, hogy ez egy késedelmi kamat.

Ami elvileg 2008-08-15 és 2008-09-30 tartalmazná.

Mivel a befizetésem nem került lekönyvelésre ezen összeg sem, ami augusztus 15-én 3 455 Ft. volt. Többek között ezen összeg is meg lett térítve.

 

A telefonos ügyfélszolgálattól kértem egy befizetési igazolást az utolsó befizetésemről, az ügyfélszolgálatos azt mondta, hogy a befizetett törzstőkéről tud kiküldeni. Közöltem vele, erre nincs szükségem. Illetve megkérdeztem, hogy az augusztusi panaszomra mikor kapok választ. Arra kértek, hogy ott érdeklődjek ahol a panaszkönyvet megírtam (???) 

 

2008. október. 21-én Felkerestem a Debrecen Piac utcai képviseletet és kértem a befizetésről szóló másolatot. Azt mondták 1 évig tudnak számla másolatot kiállítani (tereltek) Kb. 45 perc alatt arra sikerült jutni, hogy a Központból lekérik a befizetési igazolást, amit a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül sem kaptam meg.

Ezt követően közölték a törzstőke részletezése megvan, de a késedelmi kamatot „nem fizettem meg”.

Az üzlet vezetője azt mondta, hogy mutassam be a befizetési igazolást, mert megtörténhet az, hogy valamely munkatársuk ezen összeggel nem számolt el. Már nem emlékszem pontosan (ellopta, elsikkasztotta) mely kifejezést használta.

 

Részemről a mai napig fennáll ezen tartozás a Pannon GSM részéről (szerint) .

 

Majd e-mailben is megkerestem a szolgáltatót:

„Tisztelt Ügyfélszolgálat!
Mivel telefonos ügyfélszolgálaton nem sikerült egyeztetnem, talán Önök tudnak nekem segíteni.
Másfél éve nem vagyok előfizetőjük,
A szolgáltatással nem voltam megelégedve, ezért lemondtam.
A lemondásomat nem fogadták el és díj nemfizetés miatt korlátoztak majd kikapcsoltak.
A számomra kétséges szolgáltatási díjakat aug. 15-én kifizettem. Járulékos költségekkel, ennek ellenére
Kiszámlázták a késedelmi kamatot.
Következtetésem szerint a könyvelésük hiányos és a szolgáltatásuk sem alkalmas a kor elvárásainak. Mellesleg jegyezném meg, hogy 2 db hibajegyemre a mai napig sem válaszoltak és az aug. 15-i vásárlói jegyzőkönyvemre sem érkezett válasz. Úgy Érzem, hogy ez már hivatalból is érdekelheti az NHH-t, és FVH-t.
Kérdésem: mit kívánnak tenni?
-Újabb bírósági meghagyást küldenek.
Egyéb, éspedig? ”

A mai napig erre sem érkezett válasz

 

A 1220-on ismételten érdeklődtem telefonos ügyfélszolgálaton, hogy érdeklődjek a befizetésről, ismételten süket fülekre találtam. Az ügyfélszolgálatos nem hallgatott meg, szavamba vágott. Közölte velem: vegyek vissza az arcomból.

 

Itt kell megjegyeznem, hogy számlák számszakilag sem stimmelnek.

 

Próbáltam emberhez méltó módon eljárni de nem sikerült sem telefonon sem személyesen elintéznem semmit.

 

A szolgáltatást elégségtelen szolgáltatások sorozata miatt felmondtam, amit a szolgáltató nem fogadott el, reklamáltam – elutasítottak Meggyanúsítottak, emberi mivoltomban megaláztak. Könyvelésük csapni való panaszomat nem vizsgálják ki, nem válaszolnak.

Erkölcsi és anyagi kártérítést fogok kérni.

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bosszusag.blog.hu/api/trackback/id/tr96731326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása